Jobbig dag..

Idag har det varit lite jobbigt. Anfallen ökar och de blir också längre. Hoppas verkligen de kan få till ett video EEG snarast för detta är gränsfall vad jag känner att jag hanterar utan att låta min oro gå ut över Hampus och Lukas, även om den kanske gör det ändå. Anfallen är nu runt i snitt 30s. Har fått kontakt med en tjej via mammas jobb som lär ut hjärt och lungräddning för barn. Fick hem kursmaterialet idag och när det passar oss alla kommer hon hem och utbildar oss! Super! Kommer antagligen aldrig behöva utöva det i verkligheten MEN va bra att kunna! På mina egna barn lr någon annans! Allt som gör att man känner sig tryggare är positivt!! Larmet är ff på vift. Hoppas det kommer i veckan då nya delar är beställda. Är på Hampus crawl skola nu. Han älskar verkligen den! Kul att han har hittat en aktivitet som han trivs med. Lukas har lekt med sin kompis Emil. Önskar jag kunde få ordentliga verktyg i hur jag ska hantera vår vardags situation. Linn har idag haft 23 anfall.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!