LEDSEN

Sitter med Linn på sjukhuset igen. Hon har haft en del små anfall de sista dagarna. Igår fick vi bryta med stesolid och det gick över och nu ikväll fick hon ett stort, sk tonisk klonisk kramp. Jag gav stesolid direkt och ringde ambulans. De gav ytterligare en klysma och sedan åkte vi med blåljus igen. Kramperna släppte på vägen in så när vi var framme hade mitt hjärta slutat krampa. De vill ändå behålla henne över natten så inga fler kramper kommer och att hon inte slutar andas........ Så nu sitter vi här min fina lilla underbara tjej och jag. Christian är hemma med alla killarna..... Stackars dem, jag undrar hur de tänker....Ska prata med dem i morgon. Varför börjar det igen?? Varför kan det inte få vara lugnt. Känner mig tom och ledsen och maktlös i denna sjukdom......

Kommentarer
Postat av: gun pettersson

Lilla Jenny, det gjorde ont i mig när jag läste att lilla Linn fått ett anfall.Kram till er.



Moster Gun

2011-04-19 @ 02:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!