Valborgsmässoafton!

Idag är det valborgsmässoafton vilket jag förknippar med cortegen. Men det var många år sedan man var inne i stan och kollade den. Linn vaknade 05,45 i morse.. Startade med tre anfall och när det fjärde kom innan kl 07,00 så var det ett anfall som inte släppte :( Både höger och vänster arm låste sig. Jag snabbade mig att hämta stesolid och gav henne det och efter ca 6 minuter var anfallet hävt. Medicin togs och redan kl 10,00 fick hon anfall igen !!?? Då med både stesolid i kroppen OCH Iktorivil. Ringde Tove (tog emot att ringa en lördag men efter att pratat med henne vet jag att jag kan ringa NÄR SOM HELST!! ) Jag skulle lägga på en droppe Iktorivil på middag. Så gjorde jag men ändå slank det anfall emellan då och då. Trots allt så har vi haft en go dag :) Var nere på en kaffe hos Anders, Mia och barnen. Oliwer fick Hampus och Lukas gamla tramptraktor och oj vad han gillade den! Fick även träffa deras underbara vänner från Sthlm, Pia, Kenneth och Dennis :) Efter det gick vi till fotbollsplanen och spelade lite med grabbarna. Dagen avslutades med grillning och Lukas hade bakat en tårta som han bjöd på :) Även granntjejen Alva fick vara med på tårt kalaset..... Summa anfall idag är: 13st. 4 på morgonen och det fjärde fick brytas med stesolid. Sedan kom de andra utspridda under em. Inga i serier :) Nu ska jag försöka få en trött prinsessa i säng <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!