Helgen som var..

Fredagseftermiddagen började med en 2,5 timmar i frisörstolen. Klippning och färgning för mig stod på schemat :) Christian och Linn kom och hämtade mig då killarna åkt till sin pappa över helgen. Kvällen blev lugn med god mat och film.

I lördags förmiddag åkte Nadja och jag till Mathilda i Alingsås för klädvisning av det underbara barnmärket POMP de LUX. Shopping till Linn blev det =) När jag kom hem åkte Christian och bytte bromsskivorna på bilen så nu vågar jag köra den igen. Kvällen tillbringades med goda vänner, vin och räkor. En härlig lördag helt enkelt!

I söndags gjorde vi inte mycket. Plockade iofs ner Hampus säng så nu har han bara en liten bäddsoffa på rummet. Prio är att hitta en säng till han nu! Killarna kom hem på kvällen och jag fick underbar kvalitetstid med dem! Christian var och jagade, Linn sov så vi poppade popcorn och kollade film!


Idag var det en ivrig Hampus som gick till skolan för kl 8,40 skulle de få sina Mac datorer!! Förstår att han är förväntansfull =)

Tyvär så har Linn´s små anfall kommit smygande tillbaka. Märkte det i helgen och Christian ser det också. Idag har hon haft fyra st sådana och de blir längre och tydligare. Har en tid hos Tove, Linn´s läkare om två veckor men ökar det på kommer jag försöka få tag i henne innan för ev hökning av Topimaxen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tänker på er!

Hoppas det håller sig lugnt framöver.



Kram Malin

2011-08-29 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!