Tack Malin <3

Fick en avi på posten idag, tänkte det var killarnas termobyxor som jag beställt i helgen. Åkte ner till ICA på kvällen för att hämta ut paketet.

Hon kom med en låda, såg inte alls ut som termobyxor...

Blev ju naturligtvis nyfiken och öppnade paketet redan i affären. Där i låg den sötaste skålen och ett brev från en vän, en otroligt fin människa som, jag aldrig har träffat fast det känns som att vi känner varandra. Brevet var så otroligt fint skrivet och det berörde mig djupt.

*Tack fina Malin för brevet och den söta skålen.  Den tanke och omsorg som du hade lagt ner, bara för vår, skull berörde mig djupt.  Du om någon vet verkligen hur det är att leva med ett barn med en svår epilepsi och den ständiga rädslan*



Kommentarer
Postat av: Malin

Precis som du skriver så känns det som vi känner varandra. Önskar er alla lycka och hoppas att vi snart slipper kämpa med tjejernas anfall. Lugn och ro är precis vad vi behöver.

Kram

2011-12-07 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!