Framsteg.

Det är så kul att se alla framsteg Linn gör hela tiden nu när hon har en lugn period. Hon går längs med möbler, går och håller mig i händerna och släpper och står stabilt i upp till 10 sek :) Hon pratar en massa, härmar jättemycket. Vad hon säger nu är: Heeej, tsuut (titt ut), Mamma, datta (pappa), titta da (titta där)

Musik älskar Linn :) Hon fick cd skiva med barnmusik när hon fyllde ett år av mormor och hon blir helt till sig när jag sätter på en skiva, börjar dansa direkt! Har filmat henne och ska försöka lägga in det på bloggen. Hon kan t.o.m hämta fjärrkontrollen till cd spelaren och rikta den mot cd:n så att det ska börja spela :)

Jag har börjat ana att något händer med Linn, som korta korta frånvarostunder. Sekunderkorta. Det är ju så svårt när hon inte kan berätta själv utan jag får lista ut själv. Men något är det och som innan så brukar min magkänsla vara rätt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Har läst igenom din blogg,

blir så ledsen över att det ska behöva

vara så svårt att få kontroll över epilepsin.

Hoppas ni får en bra sommar.

Många kramar Malin

2011-07-14 @ 21:48:19
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!