Lugnt igen.

Vi har behövt några dagar för att smälta Linn`s senaste sjukhusvistelse. Det här med dagis som jag har funderat så mycket på har jag nu flyttat fram. Är dock helt säker på att jag vill ha henne på en resursavdelning. Ev skriver jag ett mejl till ansvarig för att kolla hu´r lång kötid det är för att få enresursplats på just det dagiset. Linn har åaterhämtat sig fantastiskt bra! (som alltid) Har som sagt väldigt svårt att förstå denna sjukdom. Den kommer som en blixt från en klarblå himmel och har då Linn lite feber så blir den 100% värre och fruktansvärt aggresiv! Hoppas så mycket att nästa MR ska ge oss ett bättre resultat och att vi kan hitta den elaka boven inne i Linn`s huvud. Hampus och Lukas får iväg till landet igår med mormor. En vecka ska de vara där. Det kändes verkligen konstigt att vinka av dem och att inte följa med. Vi har varit där alla somrar minst 2 veckor.. Men denna sommar får vi vara hemma då vi inte vågar pga av Linn... Satt och pratade med mamma häromkvällen om riskerna med att det faktiskt kan händ anågot om vi skulle åka så kom vi fram till att Linn faktiskt har åkt akut in med ambulans till östra 16 ggr och det bara på 9 månader.. Så med facit i hand så blir vi i Partille med omnejd :) Och vi ska ha en fantastisk sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!