Soligt och varmt!

Idag är det underbart varmt och soligt! Har i och för sig varit varmt ett tag men solen har inte varit framme så mycket. Helt underbart är det och jag hoppas att det håller i sig!

 De sista dagarna har jag röjt och rensat i killarnas rum, längtar verkligen efter dem nu :) I morgon kväll kommer de hem, mina små (stora) godingar!! Blire hemma över helgen för att på måndag åka till sin pappa i två veckor :)

Jag försöker hitta något försäkringsbolag som vill ta hand om Linn <3 Hon var försäkrad redan när hon låg i magen genom Trygg Hansa och jag trodde naturligtvis att hon var det!!?? Men tji fick jag när den INTE täcker epilepsi. Inte sjutton hade någon informerat mig om det och inte heller står det någonstans att den inte täcker EP.. MEN,,,, läser man lite till så kan man få en tilläggsförsäkring som täcker EP. Är så besviken över det då jag verkligen trodde att vår dotter var försäkrad. Det är svårt att få ett försäkringsbolag till Linn då hon redan är sjuk. Men skam den som ger sig!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!