Linn fyller 1 år!

Igår fyllde mitt hjärtegryn 1 år! Helt otroligt att tiden bara har rullat så fort! Ett år som har varit fyllt med oro.... Linn kom till världen för ett år sedan och vilken lycka det är att just HON har kommit till oss. Kan inte i min vildaste fantasi tänka mig ett liv utan henne!! Vi hade kalas för skruttan igår och hon var i centrum hela dagen :) Hon fick en anfallsfri dag <3 Massa paket och god tårta. Vädret bjöd på sol till vår stora lycka så vi kunde vara ute. Idag har vi bara tagit det lugnt och röjt undan efter kalaset igår. Liam och Tim har åkt hem. Mamma har varit här och hjälpt mig. Jag har sagt det förut men jag måste säga det igen... Jag fullkomligt ÄLSKAR MIN FAMILJ, SLÄKT OCH VÄNNER!!!!! Jag (vi) har de absolut bästa människorna runtomkring oss och och vi är så otroligt tacksamma för det.....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!