Midsommmarhelgen

Midsommarhelgen blev ju inte riktigt som jag hade planerat.. Linn hamnade på sjukhus igen med svåra och långdragna anfall. Det var feber som var den utlösande faktorn för dessa så ilskna anfall. Vi kom hem igår och hon har varit pigg och glad sedan dess. Tempen stack upp till 37,8 och nojig och rädd som jag är så ger jag henne febernedsättande denna natt också. Hon har fått kraftiga anfall redan vid 38.. Christian froade igår, så vi är numera förlovade :)) Han hade planerat det ett tag och jag har verkligen inte misstänkt någonting! Han fick lurat med mig och barnen upp till Kåsjön och väl där hade han fått Hampus till att lura med sig de andra killarna för att möta upp vår kompis Anders som hade lite fika till barnen :) Till mig sade Christian att de bara skulle kissa och att vi kunde gå ner till hopptornet och vänta. Där nere började han en vacker kärleksförklarning och föll ner på knä och friade :) Sedan hade han (läs Anders) dukat upp en filt med champagne jordgubbar och choklad ;) Det var så fint och så perfekt! Lilla Linn var med och efter en stund kom resten av killarna <3 Min fina familj.. Det var perfekt! Med tanke på vår situation med Linn.. Ringarna han hade köpt var jättefina, helt i min smak, så han känner mig väl :) Släta Schalinsringar i vitguld. Nu håller vi alla tummar som finns för att Linn får en lång lugn period!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sicken fin blogg du har;) Nina gav mig adressen till denna, herregud vilket kämpande ni går igenom! Ni klarar ju detta jättebra;) tänk vilken styrka detta ger er som familj o individer! Sådan liten fin tös ni har, dina pojkar träffar jag i bland, dom e oxå jättefina killar;) Lucas har ju blivit stora killen! Jag ville bara säga att ni e fantastiska som kämpar med er prinsessa;) stor kram Malin ( ninas gamla polare)

2011-12-17 @ 00:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!