FREDAG!

Trots att jag är mammaledig så är fredagar speciella. Pratade med min vän Mathilda på fm. Hon har nyss börjat arbeta efter sin mammaledighet så vi hörs knappt längre känns det som. Jag är så glad att jag har de absolut finaste och bästa vännerna, Mathilda och Nadja <3<3<3. Linn hade massa anfall redan när hon vaknade i morse... Försökte filma lite för att visa Tove. Planterade lite blommor och gjorde fint på uteplatsen! Det är så skönt nu när det börjar komma lite vår. La till en droppe iktorivil idag mitt på dagen. Får se hur hon tar detta, Hon är ff väldigt trött och vill helst inte äta. Körde Hampus och Lukas till sin pappa idag. De ska vara där över helgen. Hoppas de får riktigt mysigt! Mycket anfall idag som sagt och jag tyckte hon kändes lite varm på em så jag tempade henne. 38,3.... Kan hon vara så känslig för feber?? Gav henne febernedsättande och anfallen avtog..... Började igen runt 18tiden (gav alvedon kl 15) och mycket riktigt tempen var på väg att stiga. 37,8.... Hua, tror hon INTE får ha feber, Sa till christian att förutom stesolid så får vi även ha febernedsättande liggandes i hennes väska. Skrämmer mig att jag en dag måste lämna henne på dagis.. Hur ska de kunna ha koll ¨på henne!`? Men som Tove säger: vi är inte där ännu..... Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!