Lördag och IKEA =)

Morgonen startade bra. Hampus var hemma och myste. Han och Lukas skulle vara hos sin pappa denna helgen men Hampus ville leka med en kompis så han blev kvar. Mysigt att bara ha en av killarna hemma ibland :) Han åkte vid 11 tiden. Linn hade bara 2 ynka små anfall på förmiddagen. Kändes som det skulle bli en bra dag då de senaste stora har kommit på morgonen. Vi (christian, Linn och jag) drog iväg till IKEA för att köpa en hylla till min nagelhörna. Men fyyyyyyyyy va mycket folk det var där! Tog oss 2 timmar att ta oss igenom affären. Väl hemma monterade vi ihop den och det blev jättebra! Linn´s anfall ökade under em och var snabbt uppe i 8 st. När jag pratade med pappa i telefon ramlade hon framstupa (hon satt och lekte)och började krampa i höger arm. Jag såg direkt att det var ett anfall som måste brytas med stesolid. Allt var över på ca 10 minuter. Stackars mitt hjärta som ska behöva ha detta. Hon var medvetandepåverkad. Kunde inte prata eller röra övriga kroppen. Efteråt var hon "förlamad" i högerarmen i ca 30 minuter. Farfar Åke och Siw kom till oss under Linn´s anfall. Vi käkade en smarrig middag ihop. Nu sover skruttan gott. I morgon är en ny dag, får se vad den har att erbjuda. KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!