ÖPPNA FÖRSKOLAN

Idag var det dags för öppna förskolan igen. Har bestämt mig för att gå dit varje onsdag. Vad kan hända egentligen mer än att hon får ett anfall!!?? Jag har ju alltid med stesolid och hjälper inte det så kan ambulansen komma dit. Vi måste börja lära oss att ta oss ut och hitta på saker. Skulle visserligen inte åka långt ifrån Partille men hålla oss i närheten. Det var som vanligt mysigt där. Vi sjöng och lekte med barnen. Jag tog mod till mig och pratade med en av ledarna där. För första gången berättade jag om linns sjukdom. Att hon har många små anfall och att jag ibland måste bryta anfallen med stesolid. Det kändes både konstigt och bra att berätta. Hon var tacksam för det :) vi gick hem efter dryga två timmar. Mer orkade inte Linn. Iktorivilen gör henne extremt trött. Nästan lite vinglig är hon också. Och inte vill hon äta... Hoppas det vänder snart. Hampus hade sin simning idag. Han älskar verkligen den, riktigt kul! Anfallen för Linn slutade idag på 9st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!