RYGGMÄRGSPROV

Idag var det dags för ryggmärgsprov igen. Linn startade med två mindre anfall för att sedan få ett stort. Denna gången var det hela kroppen och jag gav henne stesolid direkt. Tog 10 min så var det över. Lukas tyckte det såg otäckt ut så han kröp under täcket. Väl på sjukhuset fick vi vänta länge. De lyckades,inte sticka henne så de fick ämla om så att narkosen skulle göra det senare. Tove kom upp och pratade med oss och det kändes bra. Hon ville ha mer prover för att vidga utredningen. Väl uppe på op blev det jobbigt.... hon sövdes med mask och fick en kramp samtidigt.... Gick inte att hålla tårarna tillbaka. Mitt hjärta. Varför har du denna sjukdom. Frågade Tove om det var vanligt med så mycket kramper på små barn, och Tyvär blev svaret nej. Hon har en jobbig epilepsi. Men jag SÄNDER UT MINA TANKAR TILL UNIVERSUM och VI SKA få´bukt på detta! Dagen har gått bra iaf även om den blev lång. Dagens anfall blev förmiddag: 2 + 1 som krävde stesolid,mitt på dagen 7st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!