URINPROVET :)

Idag var det ju urinprov för lilltjejen. Hade ställt klockan på 03,00 för att gå upp och sätta fast påsen som hon skulle kissa i. Christian lyste med ficklampa medans jag fick den på plats. När hon vaknade kl 6 hade det inte kommit en droppe så jag lät den sitta kvar en stund. Efter en halvtimma kissade hon ytterst lite så jag tänkte hon kunde ha den en stund till men när jag kollade en stund senare hade det lilla som kommit runnit ut!! Såg framför mig en dag på östra..... Inte rilktigt vad jag hade tänkt mig!! Väl där så fick jag dispans till på måndag O) Kunde börja redan på söndag att fånga upp urin för hela 2dl ska de ha minsann! Ska bli spännande att se hur detta ska gå. Linn har haft många små anfall idag och hon är som sagt mycket trött av Iktorivilen. Vet inte ad som är bäst.... att hon slipper stora anfall eller ska gå på denna tunga medicin.. Var ute på en långpromenad i solen, Lukas hade innebandyträning. Anfall idag slutade på: 28st. God Natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!