VÅRPROMENAD

Idag sken solen härligt! Jag och Linn tog oss en lång promenad i solen. Hon sov mestadels.. Är extremt trött av iktorivilen och vill inte äta så mycket :( Iaf, det var väldigt skönt väder ute. Sjukhuset ringde när vi promenerade. De ville ha ett urin (morgonurin) av Linn på torsdag morgon. Jag fick åka till sjukhuset på em. Lukas följde med mig. Det var bra för vi sprang på Tove. Då fick han träffa henne. Vi pratad lite om Linn och kom fram till att hon ska göra ett eeg på sahlgrenska igen. Av usk fick jag noga instruktioner hur jag ska få på påsen som lillstrumpan ska kissa i :) Vägning idag var det oxå och vågen slutade på -0,6kg. Sammanlagt -8kg nu :) Känns tiktigt bra! Linn har som vanligt haft små anfall under hela dagen men har återigen klarat sig från stesolid. 4 dagar nu! Antalet anfall slutade idag på: 14st. Nu blir det soffan för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!