Anfallsfri dag!

Idag har vi bara lullat runt hemma och inte gjort mycket alls. Linn har för första gången på väldigt länge haft en ANFALLSFRI DAG!! Helt underbart för min lilla skrutta. Hon är så go och glad hela tiden och de dagar som är så här lugna ska jag verkligen försöka njuta av. Var på föräldramöte på Hampus och Lukas skola. De håller på med en ganska stor omorganisering. Hoppas det kommer bli bra. Bad Susanne (rektorn) att skicka hem informationen så jag kan gå igenom det i lugn och ro. Larmkillen kom idag igen med de nya delarna till larmet Dp nu hoppas jag att det ska fungera. Linn söver inte speciellt bra mellan oss....

Kommentarer
Postat av: Diana

Så underbart att läsa att lillan varit anfallsfri några dagar! Hoppas att det är början på något nytt! Kram till er!

2011-05-22 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!