Igen....

I morse var det dags igen. Vi gick upp 06,15 och redan efter 15 minuter hade Linn sitt första anfall. Efter 15 minuter kom anfall nr 2. Detta våt större. Hon Krampade ganska kraftigt i vänster ben/fot och stundom i hela kroppen. Jag gav stesolid och anfallet våt hävt efter 13 minuter. Jag var i valet och kvalet på att ringa ambulans då lillskruttan stundom hade generella kramper. Men det klarade sig. Tror att nu när hon inte får stesolid var och var annan dag så biter stesoliden bättre på henne, därför gick det bra idag. Efteråt var hon ganska medtagen.... Min lilla ängel.... Ringde sjukhuset och frågade om jag kan ge Iktorivil direkt när Linn vaknar på morgonen. Då kanske vi slipper de stora. Fick ok på det så från och med i morgon testar jag :) Christian åkte till Ödeshög för att hämta grabbarna idag så jag, Hampus, Lukas och Linn har haft en mysig em tillsammans. Vi grillade kött och majskolvar. På kvällen kom grabbarna och hela klanen blev sluten <3 Anfall för Linn idag blev 5 st varav ett som jag fick bryta med stesolid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!