Många tankar.

Idag har jag haft många tankar och funderingar kring Linn's sjukdom. Min lilla skrutta intar mer läkemedel än vad jag och många andra inte ens kommer i närheten utav. Vi började ju med ytterligare en medicin idag, Topimax. Får se vad den har för inverkan på min prinsessa. Det är små kapslar fyllda med korn och nu i början ska hon bara ha 1/2 kapsel per dag. Det betyder att jag får ta isär kapseln, hälla ut kornen och dela upp i två högar. Haha, ser nog skumt ut för den som går förbi när jag delar upp vitt pulver i två lika högar, haha. I morgon är kirurgkonferansen och jag väntar med spänning på samtal ifrån Tove för att höra vad de kommer fram till. Var och vägde mig idag förresten. Ynka 3hg hade jag gått ner. Har 7 hg kvar sedan är jag i MÅL!!! Anfall idag slutade med 3 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!