Min målgång.

Så gick jag då i "mål" som de kallar det på viktväktarna. Skönt att äntligen vara klar, fast det har egentligen inte varit varken jobbigt eller svårt. Det har bara rullat på. 14,2 kg har jag gått ner :) Nu gäller det ju bara att hålla detta! Har hoppat på jämviktsprogrammet också, lika bra när man ändå håller på. Pratade med sjukhuset igår igen. Behövde mer medicin på Keppra och jag passade även på att fråga om Linn ska ha sin vaccination nu om ca 2 veckor. Jag varken vill eller vågar ge henne några vaccinationer utan Tove´s godkännande. De ringde mig idag igen och visst ska hon ha sin vaccination :)Nu när det har lugnat sig med anfall så ska väl lillskruttan börja krångla nattetid.... I natt var hon vaken mellan kl 02,00 till 05,00. Underbart! Och jag fullkomligt vägrar gå upp! Förstår inte varför hon blir så pigg?? Var och var annan natt är det så här. Hon är vaken mellan 1-3 timmar. Lite tröttsamt men är väl övergående! Det är kul att se alla framsteg hon gör.. Lilla hjärtat. Nu går hon längs med alla möbler även i köksgången. Håller sig lite lätt mot skåpen. Hon når en massa nu också :) Idag hörde jag bara hur massa vatten rann ut och när jag tittade på henne hade hon händerna på fönsterbrädan och fått tag i ett glas med vatten i (försöker få rötter på en pelargon) och naturligtvis fått det över sig :) Bara att sätta henne i badet för hon luktade blomvatten! I kväll är det dags för Hampus crawl skola igen och om det inte regnar får det bli en promenad för mig under tiden :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!