Söndag.

Idag har Lukas haft sitt barnkalas hemma hos sin pappa. Jag frågade dem om de kunde ha det då jag inte vill ha så många barn här samtidigt för Linn´s skull. Allt var väldigt lyckat och återigen hade jag en nöjd kille hemma :) Mamma har som vanligt varit här då Christian har lämnat Liam och Tim. De åkte ganska tidigt idag då Christian skulle vila lite på em innan han börjar sitt nya jobb! Han börjar sin första vecka med att jobba natt! Tror detta jobbet kommer bli SUPER :) Linn har haft en bättre dag än igår anfalls mässigt. Vi gick upp 6,30 i morse och då fick hon Iktorivil direkt. Det tar ca 20-30 minuter för de´t läkemedlet att verka så hon hon hann få 4 anfall på morgonen. Sedan var det lugnt nästan hela dagen. Hon fick några stycken till på em. Hon har blivit en riktigt liten mammagris... Bara mamma som gäller (nästan iaf)I morgon ska jag ringa sjukhuset för att fråga om larmet. Tycker inte det fungerar som det ska. Larmar efter ibland 3-4 sek och ibland larmar det inte alls, utan jag tittar till henne och då lyser larmknappen fast sändaren har inte gett ifrån sig något ljud. Linn sover ff hos oss på natten. Anfall idag blev 10 st. Nu ska jag, tro det eller ej, kolla hockeyfinalen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!