Stesolid igen..

Då fick man för att man säger att det har blivit stabilt.. Linn startade upp morgonen med en hel del anfall. Hon fick ytterligare ett sådant som hon hade igår med frånvaro. Börjar med kramper, sedan blir hon frånvarande någon minut för att sedan avsluta med kramper. Efter det är hon "normal". Gav Iktorivil 6,45 ist för att lugna kramperna men jag hann inte. Bara några minuter senare så hade hon ett större anfall. Hennes högra ARM låste sig i en kramp. Jag väntade ca 2 minuter men det ökade och gick även över i vänster arm så jag gav stesolid. Anfallet var hävt efter 10 minuter. Efteråt var högerarmen förlamad ca 30 min. Kändes lite jobbigt att behöva ge Linn stesolid idag men samtidigt så är det ju nästan 2 veckor sedan hon fick det.. Hon hade några anfall ytterligare senare under dagen. Städade lite hemma idag inför helgen. Vi ska ju fira Lukas :) Diana var här och hälsade på på kvällen. Hon hade med sig jätte fina kläder till Linn och även lite arvekläder från Filip. Det tar jag tacksamt emot. Tack :) Anfall idag för Linn slutade på 10 st varav ett där hon var frånvarande och ett som jag fick bryta med stesolid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!