1a advent

Första advent idag men jag känner ingen vidare glädje i det. Känner mig nedstämd och mest irreterad. Har haft fika för barnen såklart, för inte ska de bli lidande för att jag mår skit.

Kanske är det vädret som gör att jag känner som jag gör. Regn och storm. Inget vidare alls.

Christian åkte precis med Liam och Tim. De ska hem till Motala igen. Mamma är i Polen på resa med Solveig, Anna och Lukasz så hon kommer inte idag :( Men jag hoppas du har kul mamma, det är du värd <3

Ska försöka ta tag i hemmet, tvättkorgen är överfull igen. Känns inte som att jag gör något annat än tvättar och städar. Vissa dagar kommer Linn inte ens utanför dörren. Orkar liksom inte.. Så detta med dagis kommer nog bli bra. Kanske jag får lite extra energi av att börja jobba?

Varför hjälpte inte höjningen av Topimaxen? Anfallen har ju kommit ändå.. Trodde verkligen på en lugn tid.

Nä nu ska jag se om jag kan hitta lite kraft till att börja röja. Önskar mina vänner och familj en mysig första advent. Hoppas ni kan finna myset för det gör inte jag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ibland blir det lite för mycket.

Enligt ett intyg vi fick från sjukhuset ska vi räkna med 10-15 timmars extra tid varje vecka ioch med Ebbas diet. Det känns tungt. Funderar över om vi ska ta hjälp med städningen - vill gärna få lite tid över till något roligt också.

Hoppas det vänder och du hinner njuta lite av dagen också. Kram

2011-11-27 @ 14:22:40
URL: http://barnmedepielepsi.blogg.se/
Postat av: Mia

Älskade vän!



skickar lite styrkekramar till dig!<3 tillåt dig känna som du gör,det blir mycket ibland och framför allt för er!



kram kram kram kram

2011-11-27 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!