Äntligen Hemma!

Nu är vi äntligen hemma efter några fruktansvärt jobbiga dygn. Lillskruttan är sig själv, lite vinglig och trött bara. Ligger i skrivande stund och sover gott.

Vet inte vad jag ska säga om de senaste dagarna mer än att det har varit skit tufft! Det är så grymt jobbigt att se sitt barn bli så otroligt sjuk som Linn blir när hon får sina anfall, och att inte själv kunna göra någonting. Den totala maktlösheten man känner är obeskrivlig.

Nåväl, nu hoppas vi på en lugn period framöver. Om två veckor väntas MR undersökningen och jag hoppas det blir en öppning i Linn´s anfalls situation.

Tack igen all familj, släkt, vänner. Ni betyder så mycket för oss!


Kommentarer
Postat av: farmor

Linn har dom mest fantastiska föräldrar som jag känner ni är underbara jag älskar er

2011-11-08 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!