Inskrivning inför MR undersökning

Inskrivningen idag gick bra, beslut kommer tas på måndag morgon om hon kan sövas i narkos eller inte. Kan inte göra annat än att hålla tummarna att hon blir rilktigt bra till dess, Samtidigt, är hon inte tillräckligt frisk så är hon inte. Vi tar inga risker!

Det var doktor Frida som undersökte henne. (samma läkare som var den helgen Linn hamnade i respirator sist) Alltid skönt med ansikten man känner igen och som faktiskt känner Linn. Lillskruttan är så van vid undersökningar att hon själv tog stetoskopet och lade det där lungorna sitter så läkaren kunde lyssna. Åhh, de säger alltid det *Lilla gumman, du vet redan vad vi gör med detta* Hon är verkligen superduktig vår lilla prinsessa.

Jag fick med Emla hem för att sätta på henne på tre utvalda ställen på måndag kl 06,00. Ingen mat efter klockan 04,00 och ingen dryck efter klockan 06,00.

Trots att det är en lätt narkos känns det alltid lika jobbigt. Vet att jag kommer gråta i samband med sövningen, det gör jag alltid! Skitjobbigt är det!

Nu ska vi bara njuta av helgen!


Kommentarer
Postat av: Malin

NJUT och ha det bra.

2011-11-18 @ 14:38:15
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag ska tänka på er på måndag, och håller tummarna för att undersökningen visar något som kan hjälpa till att få ordning på anfallen.

Kram från en som också gråter när de söver min dotter <3

2011-11-18 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!