Helgen!

I fredags morse vaknade Lukas och mådde illa och han kräktes! Fick vara hemma från skolan och jag blev nojig att det skulle vara magsjuka. Men inget mer hände som tur var. Liam och Tim kom på fredagseftermiddagen. Hampus sov hos en kompis och de andra killarna spelade minecraft hela kvällen.

På lördag kom farmor Anci hit. Hon hade med sig bullar (massor) och middag till oss allihopa. Jättemysigt hade vi :) Christian höll på för fullt i killarnas rum med montering av möbler så nu är deras rum snart klart också! Lite "piff" saknas men det kanske jag kan hitta i ullared när jag ska dit om två veckor!

Linn är pigg och glad och INGA anfall! Skönt!!

Mormor var som vanligt här i söndags när Christian åkte för att lämna killarna.  Alltid lika kul när hon är här!

Måste ju bara säga att jag ÄLSKAR vår Dolce Gusto som Christian köpte för en vecka sedan. Var jag inte kaffeberoende innan så är jag det definitivt nu! Så gott kaffe!!

Ska nog ringa sjukhuset i veckan om jag inte får midazolamet snart för att höra vart det tagit vägen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!