Lite nere..



Linn hade en liten temperaturhöjning igår kväll och det märktes direkt. När hon vaknade efter sin middagsvila så var hon inte riktigt sig själv, Lite vingligare liksom. Kan inte säga exakt men jag ser det så tydligt. Sedan hade hon små ryck inne i kroppen, antar att det är det som Tove kallar myoklonier. När jag tempade henne var det 37,6 steg efter en timma till 37,8. Då gav jag faktiskt alvedon. En timma senare var det 38,1 för att sedan vända. Fick bort febern men gav ändå Ipren till natten. Idag vaknade hon med en temp på 36,6 :) Får se hur det utvecklar sig under dagen.

Pappa (morfar) och Brigitte kommer hit på en kopp kaffe idag. Ska bli kul att träffa dem! Hummerfisket har dragit igång för en vecka sedan vilket är min pappas stora nöje i livet :) Oturligt nog så blåser det en hel del men då får ju vi träffa han i stället :) 


Vissa dagar känner jag att jag saknar att kunna prata med någon som lever det liv vi lever. Jag har min familj,  släkt och vänner och de är underbara som verkligen förstår men ibland vill jag bara ösa ur mig till någon som verkligen lever samma liv ??!!

Idag är en sådan dag.....<3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!