Magnet kamera röntgen!

Igår kom kallelse för Linn till MR undersökningen. Redan den 18/11 ska hon till avd 334 för inskrivning, längd och vikt samt allmän information om vad som ska ske och den 21/11 ska det vara dags för MR undersökningen som givetvis sker under narkos.

En del av mig ropar "jippie, äntligen dags! Det som vi väntat på så länge nu" En annan del drar öronen åt sig då Tove i veckan sade till mig att hon ville vänta. Då det är en undersökning som man inte bara gör om så där kommer jag ringa Birgitta (EP ssk) på måndag då jag vet att de allihopa är på Ågrenska nu.

Idag är det fredag och Liam och Tim kommer! Fullt hus igen <3. De kommer stanna lite längre in på nästa vecka eftersom det är höst lov. Hoppas på fint väder så de kan vara ute mycket ;)

Ha nu en riktigt härlig helg och ta hand om varandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!