Underbar helg - tråkig start på vecka.

Fredagen började med After Work för mig och fina Sara i Göteborg. Ritz var vi på och vi hade verkligen supermysigt! Det var skönt att komma ut en stund och bara "vara"

Lördagen innehöll lite shopping på dagen för att avslutas med goda vänner med härlig musik och roliga danser. Vi hade verkligen jättekul med många härliga skratt!

I söndags körde jag Christian till Bollebygd där hans kära mor hämtade upp honom. Älgjakten startar idag och han ska jaga i dagarna tre. Min lilla mamma är här med mig och barnen. Alltid lika mysigt <3. Idag har vi packat ihop utemöblerna för vintern och planterat lite ljung i krukorna på uteplatsen.

Fick ett samtal angående utredningen av vilket extrastöd Linn behöver på dagis. Det var ett riktigt jobbigt samtal då jag har så svårt vid tanken att lämna vår prinsessa. Jag skakade efteråt. Det kommer i alla fall hit en tjej på torsdag för att träffa Linn och då ska vi gå igenom varför vi vill ha en egen resurs till Linn.

Tyvär slutade eftermiddagen med ett stort anfall på Linn.... Hon ramlade ihop, blev stel och sedan kom generella kramper. Gav stesolid direkt och larmade då hon blev helt blå runt munnen. Stackars mamma blev så rädd! Kramperna avtog efter ca 10 minuter så när ambulansen (2st) kom så valde jag att inte åka med. Det var första gången som jag har larmat men inte behövt åka med.

Prinsessan var så medtagen efteråt. Jättetrött var hon och hon tittade på alla ambulansmän frågande. Hon har ju alltid varit i kramper när de har kommit så det här var nytt för henne. Trots anfall idag så är jag ändå glad över att vi lyckades häva anfallet hemma!

Nu sover hon gott i sin säng, lilla prinsessan <3


Kommentarer
Postat av: Catrin

Kramar i massor

2011-10-10 @ 20:47:10
Postat av: Malin

Kram

2011-10-12 @ 19:55:13
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!