Hälsa och Livstilsmässa

Vilken toppendag jag hade igår! Var på en mässa på excercishuset vid Heden som är två gånger om året. Har velat gå så många gånger men har alltid haft förhinder men igår lyckades jag! Jag var på 2 riktigt bra föredrag. Ett som hölls av Terry Evans som handlade om att lita på sin intuition och tro på sin dröm och ett som handlade om våra färger i kroppen och balansen på dem. Gjorde även en änglameditation och en änglapendling. Älskar änglar!!!!

Jag samlade på mig en massa positiv energi! Rekomenderar starkt att unna sig själv lite själslig boost, om man nu tror på det förstås :)

När jag kom hem möttes jag av en upprörd Christian och en otroligt ledsen dotter. Linn hade ramlat baklänges från soffan och fått ett anfall samtidigt. Hade krampat mycket kraftigt i båda benen i ca 10 sekunder sedan släppte det. Men det gick bra, kort men kraftigt anfall. Hon klamrade sig fast vid mig och släppte inte mig på lång tid...... Lilla älsklingen...

Idag kommer buspojkarna hem efter en helg hos pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!