Så trött på allt just nu!

Är så otroligt trött på allt runt om mig just nu. Hade en dispyt med Hampus i går kväll och en med Lukas i morse. Jag orkar inte med bråk!! Är så trött på att alltid vara orolig för Linn. Kolla allt hon gör, misstänksam mot allt. Kolla henne när hon sover, tempa så hon inte får feber, ha koll på att mediciner tas vid rätt tid OSV!!! Varför skulle Linn få Epilepsi?? Det sägs ju att allt har en mening men skulle någon kunna föklara meningen med detta?

Sen ska man vara glad hemma också, vet att ingen begär det av mig men jag funkar så. Sluter allt inom mig. Fixa, städa tvätta osv. Städerska? Det önskar jag mig i julklapp! Det värsta är att jag inte kan strunta i det heller för då mår jag dåligt utav att se att tvättkorgen jämt är full eller att dammkornen flyger omkring och att det är allmänt rörigt.

Christian har varit borta en hel del kvällar den senaste tiden, vilket han inte kunnat rå över. Saker som måste göras helt enkelt.

Sen har vi naglarna.... Älskar att hålla på med det men har bestämt mig för att göra max två st per vecka. Jag orkar helt enkelt inte.

Så! Nu har jag spytt ut mig allt jobbigt så nu kan det väl bara bli bättre va??!! Nu ska jag förbereda för att hjälpa en tjej med att ta bort hennes naglar ;) Klart man ställer upp!

Kram till alla i regnet!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Älskade Jenny!

Jag finns här.. Jag förstår hur det är till viss del med tanke på min egna situation.. Jag får ju "låna" dig när jag har det jobbigt.. Jag är din vän i ur o skur <3

Älskar dig tjejen

2011-09-05 @ 21:14:40
Postat av: Jenny

Tack catrin. Vissa dagar är värre en andra och oftast hjälper det att bara ösa ur sig :)

Kramar!

2011-09-06 @ 08:30:01
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!