Mysig helg.

Då veckan började dåligt med anfall så blev slutet desto bättre. Jag hade några jobbiga dagar där tankarna snurrade om framtiden och hur det kommer bli, men efter några dagar så vände det. Det brukar vara så när Linn blir sjuk. Jag behöver några dagar extra. Men tack vare min underbara familj och vänner så pratar jag mig igenom det.

I fredags kom Liam och Tim igen. Då vi är en väldigt stor familj var annan helg har det blivit så att vi faktiskt väljer att dela på oss ibland om det händer något speciellt.

Min vän och Linn´s gudmor Nadja fyllder 45 i morgon så till henne var vi bjudna i lördags. Jag och Hampus, Lukas och Linn gick dit. En jättetrevlig kväll blev det med massa god mat och dryck. *Tack Nadja <3*



I morse var det fiskedags för grabbarna. Tyvär vaknade Hampus med feber så han fick vara hemma. Men tre lyriska grabbar åkte till havet med Christian i morse och en näbbgädda fick de ;)



Nu har Christian åkt för att lämna sina grabbar i Motala igen. Helgerna när killarna är här går så fort. Christian blir kvar i Borås i natt för han måste arbeta i morgon. I morgon middag kommer han hem igen och då får vi kanske ha en valborgsgrillning? Det ska bli toppenväder resten av veckan så det ser jag fram emot.

Annars är det bara att ladda batterier och se fram emot en positiv förskolestart för prinsessan på onsdag.

Ha en fin Valborg <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh blev så glad idag när jag tittade in på bloggen & såg att ni har en bra helg. Underbart...njut.. ladda batterierna <3

Kram till er alla

2012-04-29 @ 16:16:40
Postat av: Malin

Det var ni värda.

Önskar er en fortsatt härlig och mysig vecka.

Kram

2012-04-30 @ 07:32:45
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!