Snorig tjej

Har en tokförkyld liten tjej hemma. Hoppas det stannar där och inte blir feber. Gnällig och trött är hon <3 Sitter just nu och kollar teletubbies.







Biljakten är igång för fullt och jag hoppas vi får tag på en extrabil snarast. Kanske under påskdagarna då Christian är hemma?

Har satt lite fjädrar i påskriset på utsidan och funderar på om jag ska så lite gräs också. Det gjorde alltid min mamma, och satte i små kycklingar. Minns att jag tyckte det var kul.....

Kramar till alla kämpar därute <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder, börjar bli stor tjej ju <3 Hoppas att ni får en underbar påskvecka/helg hela familjen.

Kramar

2012-04-02 @ 22:25:43
Postat av: Malin

Kram och lycka till med bil letandet.

2012-04-03 @ 09:48:59
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!