Tom på känslor.

 
Jag sitter framför datan nu och känner mig totalt tom i själen, tom på känslor. Min älskade prinsessa ligger nersövd, i respirator på barnintensiven och jag sitter här. Sirenerna ekar i mitt huvud. Varför blev det så här idag? Anfallen har ju gått så bra det sista.
 
Mitt lilla underbara hjärta ligger på IVA och jag sitter här. Hon borde ligga bredvid mig nu hemma i sängen. Jag saknar henne så det gör ont. Min underbara prinsessa, den bästa kämpen i hela universum.
 
 
 
Jag trodde vi hade tagit makten över epilepsin. Jag trodde vi var de som bestämde men ikväll visade den att vi hade fel.
 
Idag avskyr jag sjukdomen för vad den gör mot det finaste jag har, min Linn. VÅR LINN <3<3<3
 
*Linn vi älskar dig runt hela jordklotet och tillbaks igen*
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tänker på er och blir så ledsen för er skull. Efter en härlig sommar var vi också på IVA förra veckan. Man blir ständigt påminnd om att det aldrig går att slappna av. De här små barnens kroppar måste klara så mycket.

Kram!

2012-08-07 @ 01:02:33
Postat av: Nina

Fina fina Linn. Ja det här är så orättvist mot dig. Hoppas du snart är på benen i igen. *leker och plaskar i vattenpölar som du gillar*. Många kramar till mamma pappa brorsorna och till dig Linn. Vilka kämpar ni är allihopa♥

2012-08-07 @ 06:28:34
Postat av: Anneli Carnefjord

Det finns inga ord, men ni ska veta att vi tänker på er! Kämpa på prinsessan! Hoppas att du har blivit bättre och snart får åka hem igen! Kramar till er alla! <3

2012-08-07 @ 09:54:25
Postat av: Gun Pettersson

Jag trodde också att epilepsin hade blivit "lättare",väntade mig fina sommarbilder och inte lilla söta ,fina prinsessan nedsövd.Miljoner kramar till er all ,jag älskar er .Jag tänker på er varje dag .

2012-08-07 @ 10:30:36
Postat av: Malin

Kram

2012-08-07 @ 11:29:38
URL: http://barnmedepeilepsi.blogg.se
Postat av: Mia

Åh vad ledsen jag blir!!!! Fy va det är orättvist!!!!!! Mitt hjärta gör ont för Linn, för er alla!!! Massa styrkekramar till dig fina fina vän!!💗

2012-08-07 @ 11:40:03
URL: http://trollemia.blogg.se
Postat av: Ann Andersson

Åh Jenny hjärtat går sönder när jag läser det du skriver. Kramar och styrka till dig och Christian vännen. Men tänk vilken sommar ni haft och ni kan ta tillbaka makten över epilepsin, ni hade inte fel, ni är så starka så ni tar tillbaka makten. Tusen kramar och värme... <3

2012-08-07 @ 16:21:58
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Anonym

Lilla fina Linn. Så otroligt tråkigt att höra. Hoppas hon mår bättre snart.

Kram från Madeleine och Isabelle

2012-08-07 @ 17:52:34
Postat av: Veronica

Krya på dig lilla prinsessan!! Kram Veronica i Joline

2012-08-07 @ 18:55:31
Postat av: Jenni

Lilla fina Linn! Hoppas du snart e på benen o får komma hem igen! Massa kramar till hela fina familjen!

2012-08-07 @ 20:34:45
Postat av: Emelie med familj!

Lilla söta Linn<3
Vet att du kommit hem igen,hoppas du mår bra! de gör så ont i oss när vi ser att du fått anfall.... vi tänker på dig! Massa kramar till dig samt mamma och pappa! Krya på dig!
Kram Emelie, Niklas och Melwin

2012-08-07 @ 21:18:04
Postat av: Catrin

<3<3<3

2012-08-07 @ 21:56:55
Postat av: Catrin

<3<3<3

2012-08-07 @ 21:57:03
Postat av: Marie

Krya på er massa kramar från oss!!Kram marie och Grace.

2012-08-07 @ 22:26:40
Postat av: Sandra

Men kära nån! Fina, vackra lilla Linn. Så ledsen jag blir för er skull! Jag hoppas så innerligt att du återhämtar dig snabbt och att kramperna håller sig långt bort från dig.

Tänker på er <3
Stor kram

2012-08-07 @ 22:50:06
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Kram till er alla..Lotta

2012-08-08 @ 08:42:00
Postat av: Anita

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga annat än att jag tänker så mycke på dig och din underbara familj. Linn har fått de bästa föräldrar som finns å jag kan inte göra annat än å skicka varma tankar och kramar till er.

2012-08-08 @ 13:02:00
Postat av: Lena Sundqvist

Det finns inte ord att sätta på den vanmakt man känner när EPn tar kommandot igen men både ni och Linn vet ju att det GÅR att leva med den och att ni dag för dag blir starkare och bättre på att möta dess fula tryne när det dyker upp. STYRKA och kramar

2012-08-10 @ 06:40:05
URL: http://korpoga.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!