Utflykt...

Vi bestämde oss för att åka på en utflykt tillsammans idag med hela familjen. Vi hade hört talas om en snorklingsled vid badplatsen på Stora Amundön. En snitslad undervattensbana där man kan snorkla och se hur livet under havsytan är. Då vi har fyra badtokiga killar så tyckte vi att det skulle bli en lagom utflykt att åka dit. Då SOS upplysning inte kunde garantera hjälp på plats inom 10-15 minuter efter larm fegade både Christian och jag ur... Vågade helt enkelt inte. Så vi åkte till Fiskebäck i stället 😃 Det var vår första lilla utflykt tillsammans hela familjen på jag vet inte hur länge! Det var så mysigt!! Det betyder så mycket för vår lilla familj att vi äntligen börjar våga ta steget utanför vår "borg" Det är vid bland annat sådana här stunder vi inser hur begränsade vi faktiskt är, men äntligen så börjar vi våga..... Att sedan vara på klippor med en totalt orädd prinsessa gör det inte lätt 😜men killarna badade och hade jättekul och Christian och jag bara njöt av nuet, även fast vi inte stannade så länge. I morgon väntas nya äventyr om det går som vi vill. Men det är i morgon och det tar vi då...... God natt 😘


Kommentarer
Postat av: Ann Andersson

Så fantastiskt att höra att ni börjar "våga" röra på er vännen... det behöver ni alla och ju mer man vågar desto fler steg tar man bort från "er borg" som du skriver. Det är livskvalitét <3 med stort L...
Massa kramar till dig och Christian och era fantastiska barn...

2012-08-01 @ 21:36:29
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Mia

Åh vad glad jag blir!!! Ni är så fina och jag är sååå glad att ni vågar och att det börjar gå åt rätt håll!!! Håller mina tummar hårt hårt varje dag för er!!! <3 kram

2012-08-01 @ 22:03:57
URL: http://trollemia.blogg.se
Postat av: Lena Sundqvist

Härligt att höra och det är en fantastisk känsla att få lite frihet och livsrum....livet är ju ett äventyr trots allt KRAMAR

2012-08-02 @ 08:09:32
URL: http://korpoga.webblogg.se
Postat av: Catrin

<3

2012-08-03 @ 12:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!