Helg!

Har som sagt haft många tankar och funderingar de sista dagarna. En hel del tårar har fällts. Men som jag sa till min moster idag så tycker jag faktiskt att jag får tycka att livet är orättvist ibland, även om jag vet att det finns så många andra som har det så mycket värre. Det finns det alltid. Men vi lever vårat liv och har våra svårigheter. Så de så! Men nu har jag gråtit lite och kliver starkare ur detta lilla bakslag med tankar!

I morgon har jag tagit mig i kragen och ska tillbringa en heldag med min älskade mamma och bästaste syster. Vi ska börja våran dag med en härlig frukost på Egg & Milk som ligger vid Linne`platsen i Göteborg. Amerikansk frukost i amerikansk stil, göteborgs bästa frukost/brunch ställe. Ska bli supermysigt och supergott!!



Efter en stadig frukost ska vi promenera ner till det nya Hotellet, Clarion Post Hotel för att gå på bröllopsmässa!



Det ska ju naturligtvis bli jättekul då Christian och jag faktiskt ska gifta oss, förhoppningsvis inom en snar framtid!

*Tack mamma och Anna för att ni tar med mig! Ska bli så kul att ha en heldag med er två! Jag älskar er <3<3<3*

Nu håller vi alla tummar för att Linn håller sig lika stabil som hon har gjort den senaste 1,5 veckan så att min dag blir av i morgon! Jag önskar er alla en underbar helg! Framförallt till alla superhjältar till barn som kämpar mot sin Epilepsi dagligen!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du får en underbar dag.

Kramar Malin

2012-02-10 @ 15:07:19
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Helen

Ha en riktigt härlig dag, och mys hela dagen:) Det är du värd. :)

2012-02-10 @ 16:32:52
Postat av: Christina

En riktigt härlig, avkopplande dag önskar jag dig!

2012-02-10 @ 20:13:43
Postat av: Catrin

Krama Mamut & mother 2 be åååå njut för fulla muggar <3

2012-02-10 @ 21:02:46
Postat av: Ann Andersson

Du har helt rätt i att du får känna som du gör - det är du och ingen annan som vet hur du har det och som du skriver - det finns alltid någon som har det värre men så går det inte att hela tiden tänka för det är jobbigt att ha ett barn med svår epilepsi... Kramar till dig och hoppas att du har en fantastisk dag... <3

2012-02-11 @ 17:27:57
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!