Hemma

Fick besök igår förmiddag på sjukhuset. Susanne (Vincent´s mamma) kom och hälsade på oss <3 Det värmde i mitt hjärta att hon orkade ta sig tiden med oss då hon nyss har förlorat lilla Vincent <3. Men det var otroligt skönt att få krama om henne!! Även Anders och Mia kom och hälsade på oss <3 Det är verkligen uppskattat med besök när vi är på sjukhuset!

Igår eftermiddag var Linn så pass stabil att vi kunde åka hem på permission. Härligt att träffa killarna igen <3. Nu hoppas vi på en lång och lugn period.

Lillskruttan har på en månad åkt ambulans fem gånger, haft åtta stora anfall. Två av de anfallen  hamnade hon i respirator, vilket betyder två intensiv vårder. Har även under denna tid opererat in en portacath. Allt under loppet av en månad.....

Tar styggt både på henne och oss alla i familjen. På fredag ska Hampus och Lukas till Anna, psykologen. De ska gå tillsammans. Hoppas det ger dem något.

Idag är det lilla A:s tur att göra en ny MR röntgen under narkos. Tänker på er massa Robert och Paulina <3<3<3

Mina tankar idag är hos en person och familj som står mig så nära. Vill inte skriva varför men jag ber till Gud att allt kommer gå bra. JAG ÄLSKAR ER <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Ann Andersson

Härligt med permission för er och jag håller verkligen alla tummar för att ni ska få det lugnare nu. Massor av styrka och kramar <3

2012-02-03 @ 09:12:01
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!