Samlat massa kraft!

Vilken dag jag hade igår! Helt fantastisk! Vi började ju som jag skrev igår med frukost på Egg & Milk. Vilken frukost! Amerikanska pannkakor med lönnsirap, ägg och bacon, youghurt, creem chese bagel, färskpressad apelsinjos och kaffe latte! Kan ju villigt erkänna att jag inte orkade äta allt.....

Sedan promenerade vi genom stan till Posthotellet för bröllopsmässan. Det bästa där var modevisningen med de vackra bröllopsklänningarna. Hittade också ett tänkbart ställe att kunna ha bröllopet på. Min dröm är ju vid havet, helst uppe i Hunnebostrand där jag kommer ifrån men med Linn´s sjukdom så tror jag inte det går. Men detta stället jag hittade var jättefint och bara 15 minuters bilväg från Göteborg! Det är ändå långt kvar till bröllop men det är kul att kolla lite :)

Ett glas vin hann vi också med i hotellbaren innan vi gick vidare för att äta middag på en mysig resturang.

Dagen var helt perfekt och jag kan varmt rekomendera det till alla föräldrar som lever som vi, att få ett brejk och bara samla kraft!! Att verkligen hitta den tiden!!
Christian och Linn hade en mysig dag hemma. Hennes temp var lite ostabil och det stör mig lite. Att den inte kan vara normal! På henne är den så finkänslig..

Idag är det två veckor sedan sista anfallet! Hoppas innerligt det håller i sig längre!!

Ha en mysig söndag <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt att det gick bra det är ni värda.

Kram Malin

2012-02-12 @ 10:30:39
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Catrin

<3

2012-02-12 @ 11:30:59
Postat av: Mia

Skönt att du fick tid för dig "själv"!! det är du värd<3

2012-02-12 @ 12:35:30
Postat av: Malin

2012-02-12 @ 12:57:51
URL: http://barnmedepielepsi.blogg.se/
Postat av: farmor

du är värd att få lite tid för dig själv skönt att inget störde planerna många kramar anci

2012-02-12 @ 18:18:36
Postat av: Carro

Å va kul Jenny med bröllopsmässa, som sagt detta brejket behövde du och en vacker dag står du där som brud :) Kram, tänker mycket på er!

2012-02-12 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!