Min födelsedag :)

Idag är det min födelsedag men jag skriver inte hur gammal jag blir :0)
Har hittils haft en toppen dag! Killarna har haft sin första skoldag efter jullovet.

Snöat har det också gjort idag så vi gick ut allihopa. Får passa på när den kommer för tydligen ska det bli plusgrader redan i natt och börja regna.



Så nu hoppas jag dagen fortsätter som jag önskar, Linn anfallsfri och lugna grabbar, så kommer jag somna gott ikväll och nöjd över en mysig födelsedag!

I morgon har vi planerat besök hos Tove. Har kartlagt idag anfalls situationen sedan vi sågs senast i September. Hoppas inte hon vill att vi höjer topimaxen för jag vet inte om jag vågar...

Nu ska jag fixa lite kaffe och ta fram tårtan som Christian har bakat idag :)


Kommentarer
Postat av: Marica

Stort Grattis på din dag :)) Gissar att du blir 20+ :)) önskar dej en fortsatt mysig dag med familjen.

Kram på er!

2012-01-09 @ 18:25:57
Postat av: Emma

Grattis! Hoppas att ni får en bra dag/kväll hela familjen. Kramar

2012-01-09 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!