Måndag kl 11...

Måndag klockan 11 skriver ni in er på IVA. Så lät det när epilepsisjuksköterskan ringde idag. Det känns verkligen jättekonstigt med en planerad undersökning på IVA. Men vi vet ju varför...

Det är som sagt med blandade känslor jag tänker på nästa vecka. Jag hoppas innerligt att denna undersökning kan leda oss vidare positivt i Linn´s utredning. Ska försöka hålla bloggen uppdaterad under veckan med allt som sker.

Linn mår bra <3 Hon har en riktigt lugn period och vi njuter allihopa <3 Känns nästan konstigt att det kan vara relativt täta anfall till veckor emellan. I morgon blir det exakt tre fria veckor <3

Jag känner till och med ett lugn. Känns jättebra. Samtidigt som jag analyserar precis allt hon gör så gör jag det med ro i kroppen. Ibland slår hjärtat extra fort när hon gör något misstänksamt.  Men känslan jag ändå har i kroppen just nu är skön.

Kanske spelar vädret in? :) Det är helt underbart väder och har varit så i några dagar! Men jag tänker inte analysera varför utan bara njuta!

Till helgen kommer Liam och Tim och jag hoppas vi får en riktigt fin helg tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Diana

Åh ni är så värda att få ha det så här lugnt och skönt hela familjen! Klart att det måste kännas oroligt och nervöst inför nästa vecka men jag skall hålla tummarna för att allt går som planerat och att detta ger er ett positivt resultat! Tänker på er! Tusen kramar till er alla och speciellt till

prinsessan Linn <3<3<3

2012-03-14 @ 17:29:06
Postat av: Lena Sundqvist

Härligt att ni har det lugnt! 3 veckor är en evighet i dessa sammanhang. Kramar och lycka till nästa vecka.

2012-03-14 @ 18:22:04
URL: http://korpoga.webblogg.se/
Postat av: Mia

Så skönt med lugn och ro, det är ni värda! Saknar er och skulle vilja ge en kram innan nästa vecka men med tanke på ststus här hemma hoppar vi det.

Hoppas så att dom "hittar" nåt och vet hur det skall gå vidare därifrån.

Lycka till!!! tänker på er!

Många kramar och pussar till prinsessan.



2012-03-14 @ 19:32:03
URL: http://trollemia..blogg.se/
Postat av: Nina

Linn! Vi tänker på dig massvis!

2012-03-15 @ 12:58:03
Postat av: Marie

Hej,hittad din blogg idag har en dotter med ep.som är på samma sjukhus.Har en svår medicinerad ep.inte riktigt samma som ni men respirators vård m.m.Känner igen sig i mycket du skriver följer eran fortsättning kamp nu.Kram Marie

2012-03-15 @ 17:17:57
Postat av: Ann Andersson

Kram <3

2012-03-15 @ 21:00:36
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tänker på er. Hoppas att nästa veckas undersökningar kommer att ge de svar ni söker. Ber om styrka för hela familj att orka. Det kommer bli bättre, att Linn haft så lång anfallsfri period måste vara ett gott tecken.

Massor av kramar till er alla <3

2012-03-15 @ 22:12:45
Postat av: Malin

Hoppas ni får en mysig helg med alla killarna och lill tjejen. Tänker på er <3

2012-03-17 @ 08:53:43
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Christina

Hoppas att ni samlar kraft och mod under helgen! Jag kommer att tänka på er under veckan och alla tummar att ni får ett vägledande resultat! Kramar och tankar!!! <3

2012-03-18 @ 14:04:37
Postat av: Anneli Carnefjord

Hoppas att ni har haft en härlig helg även fast vädret har varit sådär! Håller alla tummar för att allt ska gå bra i veckans undersökningar. Många styrkekramar till er alla! <3

2012-03-18 @ 20:51:18
Postat av: Malin

Ni finns i mina tankar idag

Kram

2012-03-19 @ 13:24:29
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänker på er

Kram

2012-03-19 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!