Livet är ok just nu.

Japp, som rubriken låter är precis som jag känner just nu. Linn mår bra och det är ett harmoniskt lugn här hemma. Naturligtvis finns oron hela tiden för nästa anfall men efter att ha varit så långt under ytan och tagit mig upp så är jag fast beslutsam att stanna här!

Christian tog grabbarna och åkte till kville i helgen, paradiset på jorden. Där har vi tillbringat många helger och varje sommar sedan Hampus föddes för 12 år sedan. Längtar dit så det gör ont ibland. Vi har inte varit där sedan Linn insjuknade. Det ligger långt in i skogen, svårt för ambulans att ta sig fram. Ännu vågar vi inte, vill se mildare anfall först.

Killarna hade en härlig dag!


Rensa i dammen är ett måste!


Ja, vad ska man säga... Bilden säger väl allt. Mormor åker dit med killarna en vecka i sommar och då är tanken att även jag ska komma dit 3-4 dagar <3

När grabbarna åkte till Kville åkte Linn och jag till Göteborg för att träffa mormor och min syster och gå på fisk spa! Det var en annorlunda upplevelse som jag varmt kan rekomendera!

Idag har Linn och jag varit och träffat en ny vän (genom bloggen) och hennes lilla goa dotter Isabelle. Vi hade en rikrigt mysig dag, massor att prata om! Hoppas vi kan ses snart igen!

Jakten på resurs till skruttan startade idag så om någon känner någon som vill ta sig an vår underbara dotter så finns platsannonsen på:

www.platsbanken.se
Överskriften är: Personlig resurs/barnskötare till Ensittarevägens förskola

Håll tummarna för att vi hittar den BÄSTA!!



Kommentarer
Postat av: Ann Andersson

Så härlig läsning Jenny - värmer mitt hjärta att se att du mår bättre och att framförallt Linn verkar stabilare...

Kramar i massor <3 <3 <3

2012-05-29 @ 09:53:12
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Verkligen härlig läsning. Jag hoppas också att vi ses snart igen! Kram

2012-05-29 @ 17:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!