Mamma 65 år

Idag fyller min mamma 65 år. *Grattis på födelsedagen min bästa mamma*
 
Igår firade vi henne. Det var bara jag och min syster med våra familjer. Mamma ville ha det så <3. Ett riktigt mysigt kalas blev det med god mat och dricka.
 
 
Presenten blev att gå och se musikalen Chess med Anna och mig i Januari :)
 
Min lilla stora stiliga pojk Lukas. Hampus var på träningsläger med simningen.
 
Lilla söta underbara Alva
 
Vår goa Linn
 
Vi har haft en riktigt bra helg.
 
Samtidigt finns det inom mig. Tankarna som gror. Min älskade fina sessa. Hur ska det bli.
Min prinsessa föddes till synes helt frisk. Men ju äldre hon blir desto mer ser jag utav denna lömska sjukdom.....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad härligt att ni haft en bra helg där ni firat er bästa mamma och mormor ❤!
Jag förstår att det är jobbigt att se att yngre barn än Linn går förbi henne i utvecklingen men glöm inte att Linn är Linn och hon har en alldeles egen väg och plan att utvecklas efter. Hon är en underbar kärleksfull liten tjej som ger så mycket glädje. Om man vill försöka ändra på henne och hennes lilla utvecklingsplan så är det inte längre Linn. Jag kan inte hur jag än försöker sätta mig in i er situation med all oro och ångest. Hur blir dagen, kommer det anfall idag och i så fall kommer vi klara av dem/det hemma? Minsta lilla beteendeförändring hos Linn blir ett stort orosmoln för er men skulle förmodligen vara en bagatell för andra. Jenny och Christian ni är så otroligt starka och så underbara föräldrar till Linn. Ni är bäst och Linn är ämnad för just er! Stor kram 💖

2012-11-11 @ 22:41:49
Postat av: Nina

Grattis Barbro på 65 års dagen! Det ser ut som du fick den bästa dagen:-). Fina kusinerna på kalas<3. Vad lika Linn o Lukas var på korten<3. Ha en fin och skön vecka. Kramar

2012-11-12 @ 07:19:29
Postat av: Ann Andersson

Så underbara bilder Jenny - hoppas ni hade en superhelg... Kram <3 <3 <3

2012-11-12 @ 19:26:04
URL: http://ketogenmat.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!