Min lilla Linn.

Chansen att vinna en miljon i spel är oerhört Liten. 
 
Än mindre är chansen att jag skulle få ett barn med Dravets Syndrom. 
 
Men jag fick det. Jag vann miljonen. Så ser jag det, för chansen är så pass liten. Jag måste vända det till något positivt för det äter upp mig inifrån. 
 
Linn är en alldeles speciel, otroligt kärleksfull tjej. Min miljon, min fina vackra oslipade diamant. 
 
De senaste veckorna har varit tunga. Men jag har ett val. I stället för att gräva ner mig djupare i sjukdomen så tänker jag fokusera på det friska. På min otroligt vackra, kärleksfulla LEVANDE tjej. För jag har henne...
 
************************************************
I fredags fick jag ett positivt samtal från rektorn på förskolan. Det finns en avdelning som kan tänka sig att ta Linn till sin grupp, utöver sina ordinarie barn. Det värmer oerhört mycket! Det betyder att de vill hjälpa Linn att få en fungerande dag på förskolan. Det är inte 100% bestämt ännu. Jag ska prata med dem på måndag så får vi se. Jag vet att de arbetar utefter fasta rutiner varje dag. Tror till och med att de har lite bild scheman! Känner en jätte tacksamhet att de är villiga och positiva till ett möte om det! Så håll tummarna för min lilla Linn!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Finaste vinsten<3. En tjej med en sådan kämparglöd<3. Linn finaste Linn nu kan det bara bli bättre på förskolan för dig.....Jenny sänder dig massor med styrka......kram

2012-11-17 @ 20:12:41
Postat av: Catrin

Du/ ni har en tjej som sprider så otroligt mycket kärlek omkring sig åå man blir bara så glad i hennes närhet.. Kravlöst ger hon bort kärleken hon har inom sig - hon är fantastisk! Tummar åå tår hålls för att förskolebiten skall lösa sig för sessan

2012-11-17 @ 20:29:11
Postat av: Ann Andersson

Många många varma styrkekramar till dig vännen, och visst du har vunnit miljonvinsten med den underbara Linn. I allra högsta grad en levande, glad och lycklig liten tjej som älskar livet. Men jag känner med dig och dina tankar... Vi finns för varandra och det gör att vi orkar vidare. Kram och värme till dig. <3

2012-11-17 @ 21:15:16
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Diana

Jag skall verkligen hålla tummarna att det löser sig med Linn på förskolan. Att hon får möjlighet att få gå på en avdelning som vet vad dom sysslar med.
Så klart att du vunnit miljonvinsten! Finare vinst än lilla prinsessan Linn kan man knappast få 💖! Hon kom till er av en anledning! 💖Kramar om 💖

2012-11-17 @ 21:31:44
Postat av: Mia

Ja det är verkligen en diamant ni har!!!💞 Åh vad glad jag blir, hoppas det blir bra för Linn och er och ni får känna er trygga på förskolan!
Kram

2012-11-17 @ 23:13:44
Postat av: Jenni

Kan bara hålla med dig, Linn e en riktig högvinst! Både för dig/er o för alla som får äran att lära känna henne! Underbara fina prinsessan!

Hoppas nu att det går bra på måndag o att hela dagissituationen löser sig till det bästa för er!

Kram

2012-11-18 @ 01:42:06
Postat av: Nettan

Håller tummar och tår för på måndag. Skickar en styrkekram till er. Kram Nettan

2012-11-18 @ 07:42:42
Postat av: Barbro Bengtsson

Mormors fina lilla prinsessa. Älskar dig

2012-11-18 @ 10:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!