Som ett brev på posten....

..... Kom ett anfall nu på kvällen. Ett stilla, igen. Så luriga och lömska. För första gången när jag satt med naglar. Men det var bara att avbryta jobbet och hjälpa det finaste vi har.

10 minuter höll det i sig ungefär. Inte mindre i alla fall. Klockade när vi gav epistatus. Kan ha varit längre också.

Glad och tacksam för att vi klarade även detta anfall. Men de är kluriga, de stilla. Svåra att upptäcka i tid. Jag ser, men jag tänker på förskolan. Tiden får visa, jag är ju där tills anfallen behagar komma på förskole tid. Önskar er alla en fin och frisk helg!


Kommentarer
Postat av: Ann Andersson

Kram min vän och vad härligt att det löste sig hemma för er... men förstå känslan. Så stark du har blivit Jenny <3 Ses kanske snart <3 Kram och ha en fin helg <3

2012-11-29 @ 22:08:17
URL: http://ketogenmat.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!