Ingen vaccination.

Linn vaknade med snorig näsa i morse och efter samtal med epilepsi sjuksköterska så blev det nej till vaccination. Tisdag om två veckor är det som gäller nu.

Känner att jag bara vill ha den där vaccinationen gjord!

Det var fotografering på förskolan idag också så vi gick ner för att vara med på fotot... Det gick sådär. Linn ville inte alls. Så på gruppfotot sitter hon sur i frökens knä och något eget foto blev det inte. Hon verkligen total vägrade! Men jag fick ett kort hemma på henne på morgonen :)


Kommentarer
Postat av: Jenni

Söta Linn! Vill man inte vara med på kort så vill man inte ;-) Om det e så att ni gärna vill ha ett "skolkort" på henne så har dom fotografering på öppna förskolan i centrum den 1 nov, tidsbokning.

Kram

2012-10-01 @ 22:01:31
Postat av: Diana

Har man en vilja av stål så har man! 😉 Hon såg nog ingen som helst anledning till att sitta där och se glad ut. Sötnosen 💕

2012-10-01 @ 23:07:38
Postat av: Lena Sundqvist

Självklart kan inte ens de finsate modeller alltid vara på topp när det gäller att bli fotograferade, håller tummarna för att sprutan blir av nästa vecka och att snoran inte blir värre.

2012-10-02 @ 08:01:50
URL: http://korpoga.webblogg.se
Postat av: Ann Andersson

Kramar vännen och jag förstår att det är jobbigt att ladda om för vaccinationen... <3

2012-10-02 @ 14:34:33
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Dessan

Tack för att du skrivit om Linns vaccinationer! track vare det kollade jag upp 1 års vaccinet som Matheo ska få om några veckor och där stod det att man inte ska ge vaccinet till barn som har en krampsjukdom under kontroll. Så vi kollade med hans läkare som sa nej till vaccination just nu. Och hade det inte varit för att du skrivit om det här hade vi aldrig anat att det kunnat medföra problem och vem vet hur det hade slutat?

Tack än en gång för att du delar med dig och på det viset även hjälpte Matheo denna gång! Internet är ju alldeles fantastiskt! :-)

2012-10-06 @ 23:06:34
Postat av: Dessan

Ser att jag har lite skrivfel i mitt inlägg, det ska så klart stå att man inte ska ge vaccinet till barn som har en krampsjukdom som INTE är under kontroll! :-)

2012-10-06 @ 23:08:05
Postat av: Mrs Prosser

Ha ha!!! Lilla stumpan - det ar Linn som bestammer! ;-) Det ska bli sa kul att traffas pa dopet!!!!!!! Jag laaaangtar! Kram

2012-10-24 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!