Vaccination!

I morse kl 8 fick Linn sin vaccination. Av gammal erfarenhet av vaccinationer och otrevliga kramper som följd så var det jobbigt i morse. 
 
Men med en hög oro hela dagen känns det som att jag vågar slappna av nu...... 
 
Nu ska vi bara mota febern som vanligtvis kommer utav just detta vaccin! Så kommande vecka har ju då en ökad kramprisk. 
 
Naturligtvis kom min lilla prins hem från skolan febrig idag.  Ska försöka rå om han lite nu 💜
 
Tusen tack för alla fina ord ni lämnar till mig. Det betyder jättemycket! Går rakt in i mitt hjärta! Kramar till er alla!! 💖💖

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas ni får en lugn natt.
Julian har bara fått sin första vaccination. Då han fick sitt första anfall. Orkar inte ens tänka på att sätta igång med resten när varje liten förkylning är fylld med ångest.

Tycker att ni är starka i all er oro!

2012-10-16 @ 19:11:43
Postat av: Diana

Det är så otroligt skönt att allt gått bra idag. Jag hoppas att ni lyckas med att mota febern i dörren så att hon slipper få några kramper. Lilla söta fina Linn 💕

2012-10-16 @ 21:23:12
Postat av: Catrin

Kraaaam o styrka!!

2012-10-17 @ 10:00:29
Postat av: Ann Andersson

Så underbart Jenny <3 Kramar i massor. <3

2012-10-17 @ 13:03:12
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Malin

Kramar

2012-10-17 @ 14:04:23
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Christina

Håller alla tummar för att ni slipper feber och besvärliga kramper. Kramar och tankar <3

2012-10-17 @ 23:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!