Grymme Hampus!

Min son är en grym simmare och jag är en STOLT mamma! Bla satte han nytt personbästa i 100m frisim. En heldag i simhallen med stor sonen blev en rolig dag tillsammans med mycket kvalitets tid.

Dagen idag slutade i kramp för skrutt. Ambulans larmades men vi åkte inte med då krampen var över när de kom. Generella kraftiga kramper, blå runt mun och läppar. Det är så fruktansvärt att se henne bli så dålig! Epistatusen gjorde sitt och nu sover hon gott. Ingen temp, men har ändå gett febernedsättande ut i fall.....

Är smekmånaden av ny medicin över? Är det utplockningen av topimax? Är det virus på gång? Tankarna snurrar.. Sex veckor kramp fritt fick hon och det är bra, men jag börjar tröttna på att se det positiva hela tiden! TRÖTT TRÖTT TRÖTT!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt Hampus!!!
Förstår dej Jenny, att börja om på noll känns så hopplöst
och tomt. Det är väl lättare sagt än gjort, att passa på
att njuta under dom bra perioderna.
Kram & styrka

2012-09-16 @ 20:40:37
URL: http://barnmedepilepsi.blogg.se
Postat av: Diana

Heja Hampus! Så bra du är!!!
Stackars lilla Linn som fick anfall ikväll 😔. Men ändå skönt att ni slapp åka med ambulansen. Jag håller tummarna att anfallet ikväll var ett tillfälligt och inte början på en rad med anfall igen. Jag förstår att du är trött på allt och att oron är mycket stor just nu... Finns här, tänker på er och ställer upp när som helst och med vad som helst! Kram till er alla 💗💗💗

2012-09-16 @ 20:49:34
Postat av: Mia

Bra Hampus!!!!! Heja heja!!!!
Men åh lilla Linn, din kämpe. Hoppas detta bara va tillfälligt och att ni får en lugn höst!!!! Många kramar till er alla!!💗

2012-09-16 @ 21:48:20
URL: http://trollemia.blogg.se
Postat av: Ann Andersson

Härlig dag hör jag att du haft vännen men den slutade ju inte så roligt för dig... men skönt att ni kunde stanna hemma trots allt. Men jag förstår det du skriver - ibland så orkar man inte se det positiva för att överleva... Det blir ju extra jobbigt när det varit en så bra period - känner med dig och förstår dina tankar och känslor så väl min vän. Kramar och styrka <3 <3 <3

2012-09-16 @ 22:08:11
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Postat av: Nina

Ja han är verkligen grym. Kul att han hittat sin *grej*. Hans självsäkerhet lyser, jätte roligt att se.<3.Tråkigt att den mysiga dagen slutade med anfall. Vilken kämpe tjej ni har.<3.

2012-09-17 @ 06:28:00
Postat av: Lena Sundqvist

Kramar och styrka till er och 6 veckor är en evighet och när sedan isen brister ja då är det tyngre än vanligt men vi måste tillåta oss att vara svaga för att orka vara starka och genom var enda litet hinder växer vi inför nästa uppgift. Vad jag önskar att vi bodde närmare varandra så att jag kunde vara ett stöd i verkliga livet. Kramar och grattis till simmar kungen.

2012-09-17 @ 14:31:01
URL: http://korpoga.webblogg.se
Postat av: nettan

hej

stort grattis till Hampus och hans lyckosamma simtävling.Hoppas att detta anfall var ett tillfälligt stort anfall och att det får fortsätta vara lugnt på anfalls sidan. en stor styrkekram skickar jag till er.

2012-09-18 @ 11:31:07
Postat av: Anonym

Grattis till bäste Hampus!!!! Massor av kärlek till er, Kram finaste Jenny<3

2012-09-18 @ 11:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!