Vem är du?

Vem är du Malin som har skrivit en kommentar på mitt senaste inlägg. Jag känner ingen Malin och frågan/påståendet var ytterst personligt. Inget jag skrivit på bloggen om. Finns det överhuvud taget en annons på AF så är jag övertygad om att inget namn finns.

Bloggen är meningen som ett andrum för mig samt för mina nära och kära och framförallt för andra som lever som vi gör. Tycket det vore ytterst skamligt om någon driver med mig. Ska jag behöva lösenords skydda bloggen?

Jag har sökt på din IP adress så jag vet vart ifrån kommentaren kommer, din mejladress som du lämnat existerar inte.

Jag hoppas du hör av dig och att jag verkligen känner dig. Jag vet vilka som kommenterar på bloggen och nya läsare presenterar sig på ett eller annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Förlåt det va verkligen inte meningen att såra dig på nåt sätt, vi känner inte varandra utan jag hittade hit av en slump i maj/juni då jag sökte på bloggar om Epilepsi då jag fick reda på att min lillasyster (9 år) fått diagnosen Epilepsi. Dumt Av mig att para ihop en annons på AF med din dotter, kan ju vart vem som helst inser jag ju nu o det var inte meningen att nån skulle bli så illa berörd. Är ledsen! ska absolut ej upprepas

Svar: Otroligt smaklöst att hålla på som du gör! Även denna mejladress är ny!? Jag tänker fortsätta söka tills jag vet vem du är som sitter inne med så mycket information, utan att ens känna till mig. Förutom det jag skriver på bloggen då..... Tycker det faller väl i tiden med lite andra incidenter!
Jenny

2012-09-09 @ 11:21:18
Postat av: Malin

Du får gärna maila mig på [email protected]
//Malin

2012-09-11 @ 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!