Händer mycket.

Det händer väldigt mycket nu och det är faktiskt svårt att sortera. I morgon får Linn sin peg. Sin knapp på magen. Jag har stor ångest över den. Verkligen.

Utredningen fortsätter och det ska bli skönt faktiskt att kunna sätta namn på hennes funktionsnedsättningar. Ibland önskar jag att jag hade en förtryckt lapp att lämna till människor som tittar frågande på varför hon beter sig som hon gör. 
Inte för att jag själv egentligen bryr mig utan för att få dem att fatta!

Idag är det så tungt.

Mitt mellanhjärta har det ff tufft. Likgiltig. Hjälp är inkopplad även där men inget jag delar med mig utav här på bloggen, eller alls faktiskt.

Har trots allt haft en underbar helg med min familj. C och jag var på julgalan i fredags och lördagen bjöds på julshopping med mamma och syster.

LYX






Kommentarer
Postat av: Marie och Grace

Skickar en varm kram till er!

2013-12-02 @ 16:52:53
Postat av: Anonym

Stor kram till er <3

2013-12-02 @ 17:04:42
Postat av: Diana

Stor kram till er <3 (mitt namn kom inte med ovan)

2013-12-02 @ 17:05:43
Postat av: Mia

Kram till er!❤️

2013-12-02 @ 17:13:38
Postat av: Anonym

💜 Älskade💜
Tänker massa mycket mest på dig/er..
Gott att ni kom iväg på Julgalan å att de även blev mystidme syster yster o Mamut 😍
Svårt har vi att få ihop en date m vi ska lyckas nån gång innan de blir nytt år..

Kraaaaaaaaaaaam 💜

2013-12-02 @ 19:18:03
Postat av: Jenni

Massa kramar 💜❤️💜

2013-12-02 @ 19:31:54
Postat av: Ann

Kramar vännen och tänker på dig/er. Förstår din oro och dina känslor. Önskar dig och dina fina barn så mycket lugn o stöd. Hoppas utredningar o annat ger det. Kram o lycka ♡♡♡

2013-12-03 @ 07:16:24
Postat av: Catrin

Såg först nu att mitt inlägg som började med "💜Äls...." blev "Anonym"... De va ju ja Catrin som skrev..

2013-12-03 @ 18:38:01
Postat av: Catrin

Såg först nu att mitt inlägg som började med "💜Äls...." blev "Anonym"... De va ju ja Catrin som skrev..

2013-12-03 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!