Linn sover!

Linn har somnat och sover middag nu. Första gången sedan vi satte in Frisium. Vanligast är att det blir trötthet och dåsighet. Men på Linn blev det tvärt om, speedad och svårt att komma till ro.

Jag klagar inte! Ganska skönt att bara sitta med lugnet runt omkring mig just nu...

Pratade ju med Tove igår som är nöjd över att se en bättring efter att Frisium sattes in. Men det lutar än dock mot att hon även kommer få Diacomit.

Även en ny MR röntgen vill hon göra på henne nu i vår. Hon har sin diagnos, men eftersom den är klinisk så vill hon med jämna mellanrum leta efter ärrbildningar i hjärnan.

Underbar läkare, på alla sätt! Den kontakt vi har haft nu under insättning och uttag av mediciner är guld värd!
Dag som natt har jag kunnat skicka sms till henne och så har hon ringt. Känns tryggt!

I morgon är det som sagt dags för vattkopps vaccination. Väldigt blandade känslor, ångestladdat, då jag vet att det är en ökad kramprisk. Vi kommer ge Iktorivil droppar mitt på dagen i morgon som extra stöd.

Det håller på att bildas en dravets förening i Sverige. Fick frågan att åka med till Paris i helgen för att vara med på ett Europa möte för Dravets. Men det är omöjligt för mig. Däremot ska jag vara med på första mötet för föreningen i slutet på mars, här i Sverige. Bra att det är i rullning, föreningen behövs!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Vad roligt att Draverts föreningen för Sverige kommit i "rullning" som du skriver och framför allt att du blev tillfrågad om möjlighet fanns för dig att åka med :) Vet att ditt engagemang kommer göra en stor nytta där!
Håller tummarna att det kommer att gå bra för Linn imorgon <3<3<3<3<3

2013-02-19 @ 15:33:11
Postat av: Marie,Grace

Håller tummar för er imorgon.Håller med dig att det skönt man kan ringa T.dag som natt trygghet i allt som kan vara.Kram från oss.

2013-02-19 @ 17:49:38
Postat av: Ann

Kramar vännen och lycka till i morgon <3 Härligt att det är en dravetförening på gång och att du engagerar dig i den. Jag lovar att det ger energi när man gör det. Kram och lycka <3

2013-02-19 @ 19:30:13
URL: http://ketogenmat.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!